Semester

Vi åkte till Göteborg med Sannah & Petrus,
träffade även kusinerna en sväng där borta :)
Vi levde livet i husvagn och tja, det var ju bra som ni ser ;D Haha.
Vi åkte till fantastiska källö där faster har en stor tomt med hus & stuga.
Vi passade på att mysa i bastun medans det regnade också :)
Otroligt fint i skärgården!
Här var det mysigt gjort mellan bastun & duschen,
där myste vi med en liten öl :)
Jag hade en modig man som ville bada i havet fast att
det började bli kväll & regnade :P
Som den badkruka jag är kände jag lite på vattnet & frös nästan ihjäl ;P
Hahah.
Jag drog en pose i faster Marjas badtofflor ist.
Försökte ta kort på mig & dom fina rosorna, men jag rörde mig för mkt :D
Medans Stefan gjorde sig klar bastade jag ännu mer med mina kusiner
från Skåne som också hälsade på!
Ellen är inte feg hon inte ;)
Bästa tjejerna hoppade om & om igen!
Resulterade i att jag bastade typ 3 timmar :D Haha.
Det var synd att vi bara hann vara där i 1 dag, sen skulle både
vi och skånekusinerna vidare.
(Faster Marjo från Skåne på bilden)
Hejdå Kusiner!
Hejdå finaste faster Marja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0