Verkligen

Yeeha, då vare dags att bli sjuk igen då.
Vilket betyder tid borta från gymmet,
vilket betyder ångest & svaghet. Fyfan.
Jag kände min som en seriös pannbjörn.
Så jag bestämde mig för att det var dags för ett klipp.
Nöjd somfan, när det är höst är det dags för lugg, så känner jag!
Tog 50 kg i marklyft i veckan, supernöjd på mig själv!
Speciellt med tanke på att det nääästan är vad jag väger!
Inte för att bilden har mycket med marklyft att göra men... whatevah.
Min hona har även lärt sig att löpa varje gång jag ska ha mens.
Hahah, vet inte om det är sött eller bara creepy?
Lite av både förmodligen ;P
Det är 5e gången i rad nu så jag fick lov att googla det,
och jaadå har honkatterna tillräckligt nära förhållande
med deras matte så ställer deras kropp in sig på det.
Good lord, dags för p piller för lillbruden också! xD
Ja det var nog allt.
Jag är dödssjuk men jag ska fan jobba ändå.
Imorrn är jag ledig!!
Snälla gud gör mig frisk nu så jag får åka på gym.
Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0