Aporrrr

Jag & Mallan, tror Evelina tar kortet!
Som 15 åring var jag med i Molotov Cocktail som trummis,
Vi hade spelningar runt i dalarna, fans, skrev autografer,
var med på radio, i tidningar och musiktävlingar.





.
.
.
.
Jag brydde mig inte om haters som 14, jag gör det heller inte som
22 åring, jag är ingen osäker liten flicka, och det har jag nästan aldrig varit.
Behöver jag slåss, så slåss jag.
Behöver jag be någon dra åt helvete eller köra över någon
bara för att dom ska inse att INGEN kör över mig,
då är det precis det jag tänker göra också.
.
.
Det är inte mitt fel att osäkrare tjejer känner sig hotade av mig :)
Förstår bara inte problemet, är ni så hotade så håll snattran
istället eller läs inte min blogg då? eller håll inte superkoll på min
facebook då, och provocera mig inte om du inte törs ta att jag blir arg? :)
Låt mig vara ifred så slipper jag köra över er,
ni sparar tårar och olycka, för mig gör det typ varken mer...
eller mindre?
.
.
Nu ska jag however åka iväg en sväng med mami :)
Adiozzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0