Tapir

Sorry igen!
Det är hektiskt i huset och jag har jobbat dag och natt
hela helgen! I söndags jobbade jag i stort sett heela tiden
mellan halv 2 på förmiddagen och klockan tre på natten,
var hem och käkade lite mellan bara!
Däremot hade jag grym tur och hittade en påse oöppnad dumle,
kexchoklad, julmust, mm mm ! Hahaaa, snacka om att
jag var lycklig, tog en rejäl fikapaus och åt säkert 4 mazariner.
Skitsamma lixom, ibland måste man få leva lite?
.
.
Och jag lovar att jag ska ta kort i klänningen!
När jag har tid :D haha, tyvärr jobbar
jag dag och natt hela veckan också >.<
Men jag ska fixa det!
Just nu är mitt rum här ett enda kaoz
av kläder och grejjor och byråer och ingenting
är på sin rätta plats!
Måste börja träna igen och få lite endorfiner så jag
orkar leva utan att dö!

Godnatt mina ladies <3
& gentlemen ofc (;
(Nu kanske ni tror att jag ska sova, vilket jag inte ska,
jag ska kolla på Pan Am, rekommenderas, till damerna specifikt!)



Kommentarer
Postat av: Deniz

Braaa :D snart är jag hemma igen och den här gången måste vi fan ta tag i vin kvällen god damnit!!! :D

2011-12-06 @ 01:35:16
URL: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0