Waiting for u

Det tråkiga är att man glömmer att ta kort med blixt
när man förfestar med stearinljus som enda ljuskälla &
är allmänt ostadig på händerna & alla rör sig.
Hahaha, tror alla bilder är supersuddiga!
Min outfit var iallafall:
Skinnkjol med dragkedjor från Bikbok
Leopardstrumpbyxor från Gina
Döskallering från Topshop
Transparent skjorta/blus från Vero Moda
Lita Glitter från Jeffrey Campbell
Pärlhalsband i vintage style glömt varifrån dock ;P
Sen rött glittrigt lack till!
Så snyggt & lite småjuligt!
Den enda bilden där hon inte springer runt eller rör på sig så allt är sudd!
Hahaha :D Vi raidade min partygarderob iaf!
Japp, jag har en separat garderob för partykläder ja :>


Enda bilden på snyggdeniz är suddig :< buä!
Riktigt trevliga var vi & bråkade med nån jävla
kärring som försökte tränga sig i kön till toaletten :P
OFTA när man är ca 45 år? xD Pinsamt.


Och dagens middag blev så jävla awesome,
country fries, kyckling i awesome marinad som jag
inte minns vad den hette & tsatziki.
Tack Sannah <3 som gjorde allt
i min philipsairfryer! Asgott :D

Kommentarer
Postat av: gay

Deniiiiz det är min dam det :-)



Och Fan vad snygga! Du och din kjol alltså!

2011-12-19 @ 12:43:48
URL: http://eroticrobotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0