Aoooo

KAN hända att jag var lite bitter igår, men idag har jag sovit

i säkert 8-9 timmar så nu mår jag OK igen.

Just nu är jag bara JÄVLIGT hungrig efter bandyträningen vi hade.

Ingen kunde följa mig på gymmet heller :< jag som var så sugen!

Men det tar vi igen i veckan.

 

Sen blir det nog att bada (No shit säger Jakob där hemma)

Och ett stycke glass eller chokladmousse och film eller nåt.

Äntligen är jag ledig. ÄNTLIGEN.

Men imorrn bitti 09,30 har jag match igen.

Haha. Ja, ALLTID REDO.

So it seems.


Kommentarer
Postat av: Jacob

haha, exakt =)

2011-02-04 @ 23:06:10
Postat av: Deniz

wohoo min bild :D vi måste ju seriöst fota så fort det blir lite varmt ^^

2011-02-05 @ 01:40:11
URL: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0