Förlåt!

Känns som att det bara är jag i hela världen som inte hinner med.


Bloggare som jobbar som bloggare inser inte hur lätt dom har det.
Fiiifan.


Har shoppat gaanska mycket redan denna månaden,
känns lite som att allt kommer att slå mig som en fetingsmäll i fejset,
men jag kan inte hjälpa det.
Känns som att mina pengar rinner iväg till allt annat än mig själv.
Räkningarna ökar i pris, hyran läggs på extra, maten blir dyrare.
Måste tilta tillbaka vågen till mig igen.
Jag hinner inte dammsuga eller plocka upp allt som ligger överallt,
lik förbannat ligger det kvar när jag kommer hem efter jobbet.

Istället kör jag 10 timmars jobb, orkar inte laga mat, dricker kaffe istället,
kör hysteriskt med dammsugaren och smäller in den i alla hörnen
i hela lägenheten tills jag lägger mig och gråter hysteriskt,
1 minut senare är det okej igen och så kör vi vidare.
Orkar? Klart jag orkar. Watch me.
Vasaloppet blir det 06,30-18,00 och sen 22,00-03,00.
Men jag behöver pengarna, har inte råd att sitta på arslet och
tycka synd om mig själv, finns ingen som kan betala räkningarna
om jag skulle ta ledigt eller sjukanmäla mig eller whatever.

Ca 5-6 sjukanmälningsdagar på 6 år.
Slå den om du kan då.


Erkänn att nya tavlan är SNYGG, och ljusstakarna jag fick av mamma i jul.
HELT underbara.
Synd att byrån suger bara, den måste bort.


Diza löper och är skitjobbig, jag måste skaffa p-piller till na.
Men vetrinären är så jävla sinnessjukt DYR.


Detta vaknar jag i, körsbär! AWESOME.
Notera även skomuggen som är en julklapp.
Haha, så passande mig.


Rumpan blir större <3


Bicepsen växer inte synbart fort ._.


Var på ljusparty!

Kommentarer
Postat av: Elina

p-pille till katter?? finns det XD?



btw tjänar du pengar på din blogg? :)

2011-02-05 @ 20:34:23
URL: http://www.thelandoffantasy.blogspot.comt
Postat av: Nathalie

heja! biceps kommer med tiden :)

2011-02-07 @ 18:18:34
URL: http://nattis.kroppsnytt.se
Postat av: Hanna

Hejja dej..men du.....kan du inte jobba lite mindre eller börja plugga eller något så du kan varva ner? Du kommer gå in i väggen!! :( kram Vet hur de känns att hysterikastäda...o de blir endå inte städat liksom...o ja de ligger kvar när man kommer hem deprimerade nog här också! Fy fan.



Sterilisera henne då? Bättre för katten och blir nog billigare i längden :) i falun tar de en tusenlapp för besväret och de är inte så farligt.

2011-02-07 @ 21:04:21
URL: http://fightingfish.blogg.se/
Postat av: Dennis M

Yay för större rumpa ^^ Bra tränat Soffy :D

2011-02-08 @ 14:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0