Upptaget!

Ja shit vad upptagen jag har varit.
Fullfart hela dagarna och nätterna och jag har ingen tid över till att sitta här.
Senast var nog en vecka sen kanske, haha.
Men just nu prioriterar jag dom som behöver mig mest.
I veckan som var var jag i Svärdsjö och hälsade på.
Drog efter det en snabbvisit på IKEA (ca 30 min)
och fick iallafall med mig lite behövliga saker.
Jag gissar dock på att sätta ihop det kommer att dröja
ytterligare tills nästa vecka, eller kanske efter vasaloppet.

Sen åkte jag iallafall hem och jobbade dag och natt hela helgen.
Gick hem och till jobbet i 20 minus och fick frys-skada på kinderna.
Fredagen var verkligen misär för mig, 11 säckar och så tunga att
jag lyckades sträcka ryggen så jag fick ont.
När jag väl begav mig hemåt kom jag på efter halva vägen att nycklarna
faktiskt låg kvar på bordet på jobbet, så det var bara att traska tillbaka igen.
Som om inte det var nog hade jag redan jobbat över en timme.
Klockan var över fem när jag väl kom hem, och riktigt jävla stelfrusen.




såhär pigg var jag i helgen. Såriga kinder & allt.

Nu ska jag iallafall jobba dag & natt resten av veckan och ha klasser
emellan dagjobbet och nattjobbet.
Wish me luck? ;P

För sen kommer ju vasaloppet och då ska jag jobba 19 timmars pass.
Slå den då?
hoppas fan jag överlever det här nu :P hahaa..

Kommentarer
Postat av: Deniz

fan va jobbigt :<

2011-02-16 @ 00:21:05
URL: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0