2010

Eftersom alla gör sånna löjliga listor ska jag också löjla mig lite.
GO ME!

2010


Tatuerade jag mig igen
(Fyllde i stjärnorna med leopardmönster)



Startade jag ett alldeles eget fristående företag inom Mary Kay :)



Sökte jag till Idol med denna låten :

http://www.youtube.com/watch?v=_hyHCvxVVeM

Men kom inte ens vidare, svin! ;)



Var jag coolare än hela världen


Började jag gymma seriöst


Åkte till Tunisien med dom bästa


Utomlands för första gången (tyskland i bil innan iofs)


Var i Egypten på världens finaste plats, SÅ häftigt!!


Fick jag fast jobb & jobbade mer än någonsin


Jag har nog lyckats rätt bra med mitt 2010 ändå.

Kommentarer
Postat av: Timothy

Helt oväsentligt om man ser till ditt senaste och lite tidigare inlägg egentligen, men tycker det blivit lite bilder på din rumpa på senaste?! :O Mer på den, du har typ sveriges snyggaste bakdel, dela med dig ;D fantastisk är den! Och låter som om att ditt år var rätt fiiiine ;)

2011-01-04 @ 01:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0