Klockan ääär

nästan FEM! på morgonen.
Här sitter jag.
Jag har säkert andats in 48 liter dåligt medel idag,
därför tycker jag lite småsynd om mig själv & tar ett glas vin.
Det första jag fick göra när jag kom hem var att tvätta mattan,
för den hade lynxen invigt med en liten kiss.
Dizas syrra är inte van vid samma pli som henne,
hon gnydde illa när jag gav henne onda ögat.
Men sånna fasoner kan man ju inte ta till när man är på besök och allt!

Imorrn ska jag storstäda rejält så jag slipper skämmas när
finaste Maria & Micka kommer hit en sväng!
Det kommer bli rejäl tjejkväll med vin & fin middag!
Sen massa jävla tok, det är ju vi som ska ses ;) haha.

Så vet man aldrig vart vi tar vägen!



TJOFLÖJT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0