O-ledig + konferens

Först var jag ledig, sen blev jag O-ledig.
Jag skulle ta det superchill idag & tvätta men istället
blev det en natt utan sömn för att jag skulle gå på konferens
med SJ-event inför planeringen av "Vasalopps-tågen".
Jag har ju åkt med kortvasatåget i 3 år i rad så jag vet ju
alla rutiner mm men ändå var det supernervöst att
representera trafficare ensam :P

Det blev en hel del tågspråk som jag inte hängde med till 100% på,
men det mesta visste jag eftersom det mest var saker som hänt tidigare
år då jag hängt med till oxberg med tåget.
Det var extra många vagnar i år också så 48 st allt som allt :)
Uppdelat på 3 tåg! hahah, det blir en del :P

Efter konferensen hälsade jag på lillebror en sväng sen
blev det middag & hockey som SJ-events VD Micke bjöd på :)
Jätteskoj kväll iaf!

Ska renskriva pappret från konferensen när jag har lite tid över & skicka mail
till min chef så han vet vad som kommer ske när det är dags för Vasalopp :)

Det var allt tradigt jag hade att säga :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0