Random

Sitter & Försöker beställa nya kaffepods till min älskade
tassimo-maskin!
Däremot vettefaan vart jag lagt min kortdosa...
Tur att jag har två :P
Inte den vackraste bilden suddigt taget med min ajphone.
Men anyhow!
Längtar nå så grymt tillbaka till gymmet, även om det varit
hela EN dag sen jag var där :P Skitpepp denna veckan, skönt!
Jag är nog lite småful på gymmet ja :P Men det var väl skitsamma :D
min höft på högra sidan där gör också så jag ser ut att ha mamma-mage.
Stilfullt!
Nu ska jag försöka att dricka upp mitt kaffe, äta något, städa
& så får vi se när Anna har tid för mig!
Sen kaanske jag hinner gymma också, men det beror på,
Anna går före gymmet känner jag, det var år sen!
CIAO

Kommentarer
Postat av: Anna Frost

Du är väl bra söt du ! Men nu hinner du med både gym och mig :)

2011-07-18 @ 17:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0