Bebis

OCH

nu är det inte så att jag dömer någon,

jag vet tex många underbara unga mammor

och tjejer som kommer bli underbara mammor.

Men jag säger att jag själv, jag har fullt upp med min lilla bebis.

Och så har jag ett par skor till jag vill köpa innan det ändras till blöjor...

 

 

OCH!

Timothy, jag är väldigt ledsen men Steffie skulle bli så ledsen

om jag gifte mig med dig förstår du! (Hoppas jag?)

Och han är bara 18 så jag ska vänta lite till innan jag ska tvinga fram ett frieri därifrån.

;) haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Soffy!! Steffe är snart 19 ;) Och tänk vilken pärla till svärmor du skulle få!!!

2011-03-29 @ 18:58:30
Postat av: Emelie

hahah wöööh vilken turtriss det va på bilden ;P

2011-04-01 @ 23:54:00
URL: http://beetlebat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0