habababa

1. Det första du tvättar i duschen? Håret?
2. Gillar du kaffe? ÄLSKAR. Lever på skiten.
3. Hur mår du just nu? Sjukt sjuk.
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? N (;
5. Berätta om din senaste dröm: Skulle ta upp 2 A4 sidor så ney tuck.
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Lätt
7. Vad vill du ha just nu? Ledighet, semester, pengar, kläder, skor mm.
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Eller så hade jag ett liv?
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Biter. Fort ska det gå, om nom.
10. Använder du smileys? Nej :D ?
11. Har du träffat någon kändis? All ze time, änt man kändiz?
12. Gillar du keso? Ursäkta? Ost i bollar med slem? Nej. Tack.
13. Vilken låt hade du sist på huvudet? jag kommer jag kommer jag kommer osv
14. Hur många länder har du besökt? 7 st får jag det till
15. Är dina föräldrar stränga? oyä
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Njaeajae?
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Ja ofc, glitter <3
18. Brukar du hyra film? No wai
19. Var kommer du vara på lördag? Jobba på tåg 48
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Nein, såg det på TV
22. Vad åt du till lunch? Ingenting
23. Har du lockigt hår? Nej rakt -.-
24. När grät du senast? Idag?
25. Har du gått in i en vägg någon gång? lol nej
26. Favoritårstid? Sommar, tusen grader & snygga kläder tack!
27. Vem höll du senast i handen? Steffie
28. Sover du med TVn på? Nej jag måste ha det tyst & mörkt
29. Tycker du att du är gammal? Näe, jag är bäst.
30. Är du mörkrädd? Ja & nej
31. Gillar du ditt liv just nu? Jadå, orkar inte wajna livet ur mig som alla andra bitches
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Badar nästan varje dag med håret uppsatt
33. Har du bra syn? Asbra, killen på körskolan kallade mig hawk-eye, SCORE!
34. Var är dina föräldrar, din mamma just nu? Hon ligger hemma & sover
35. Vad har du på dig just nu? Mjukisar & en 8 år gammal tröja.
36. Vad var det senaste du köpte? Kläder
37. Hatar du mer än 3 personer? LÄTT & sushi.
38. Använder du sushipinnar? Hatar sushi :x & pinnar.
40. Äger du ett vapen? Jag är typ ett vapen.
41. Gillar du ditt hår? Oyä, bäst.
42. Gillar du dig själv? Nej. Fan, jo men nej. Delvis.




Kommentarer
Postat av: Elina

har du varit i 7 länder? :O<3

2011-03-09 @ 14:23:05
URL: http://thelandoffantasy.blogspot.com
Postat av: Soffy

Danmark,Norge,Finland,Tyskland,Frankrike,Tunisien & Egypten :)

2011-03-09 @ 14:39:19
URL: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0