TiotusN


Pigg?


Det enda rätta är att dricka proteinshake med sugrör!


Lats ? flax?


Heelt slut i kroppen efter veckan.
Vi har kört lägre vikt, mer kontakt, mer reps och
riiiktigt sakta utan vila mellan repsen.
Idag kunde jag knappt röra mig utan att darra sönder,
ingen ork heller utan bara helt slutkörd.
Så det blev ett kort pass & nu behöver jag vila!

Tror jag ska ta ett bad & sen sova lite innan nattjobbet.
Men jag behöver bara hålla ut " liiite " till innan jag får ledigt.
Men jag trodde jag skulle vara tröttare med tanke på hur mkt jobb
det varit på sista tiden, men det kanske kommer? ;)

Kommentarer
Postat av: Deniz

nej inte nu till helgen och inte nästa helg utan helgen därpå, typ 18-19 mars :) då äru väll ledig? :)

2011-03-02 @ 19:34:09
URL: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0