Västerås!

SÅ! Är ni nyfis eller?
Klart ni är :> EHEHE.


Alla ser typ hemska ut på den hör bilden hahah,
men det var fan den enda jag hade på allihopa i början!
Så här är vi iallafall på hotellrummet, fulla & glada somfan!


Jag fixar mig otrooooligt länge & Deniz dampar för hon har glömt sitt smink.
hahah ja skitmkt saker gick fel, en klänning jag hade gick dragkedjan sönder på :X


Deniz pimplar, hahah så roligt.
Först blandade hon Sourz och vodka BARA,
blev typ 60% drink hahah.
- FAAN VAD ÄCKLIGT! Ska man ha Sprite i?
Hahah :D


BabeZ



Jag köpte värsta glittret till ögonskugga, pilligt men GÖÖR hottieee


Emelie skar lime med hotell-kortet hahaha,
det såg ut som Alien-foster i ljuset från lampan!


Sen gick vi på fest och Deniz va snygg & jag alldeles för blek :P


Men Sara då :D VA GÖRU?? EHEHE


Sara visar pojk-tuttar på nån som jag inte minns namnet på :X


Deniz hjälper till och tillsammans kan vi pusha mina boobies till himlen?
HAHA
aye


YO


wzup?


Kyssar påväg till Blue moon bar


Pojke? Tummen upp?


Kex !




Och jag hade typ tusen bilder till men jag orkar inte lägga upp alla :P
Hahah ja det var awesomeness iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0