Bal 2011

Så då har jag varit med om balen för 3e gången!
Jag skulle tro att det här var den absolut roligaste hitills,
även om jag inte minns mycket av min första bal för
en sisådär 6 år sen, however!


Fixade håret hos Salong Eko & Hanna, blev så jävla nöjd,
det blev exakt så som jag ville ha det, hon är superduktig :)


Fixade smink & grejjor medans vi sippade champagne hos mami ;)


Kände att trots alla supersnygga & olika klänningar var min
ändå lite unik, vilket kändes skönt ;)


Åkte bil med Tommy & var sååå sugen på att åka en vända först,
men det hann vi inte ;(


Stefan är så snygg på den här bilden waah!!
Jag kunde iallafall trippa fram saakta sakta haha :)


Vi smög in på toa ihop för att dricka sprit ur våra pluntor & pussas, mwaha.


Lite fulla purrhappz?


Jag & Bror innan hemgång :)

Haha ja jag har en massa mer bilder på facebook så det kändes lite
smått onödigt att lägga alla här ;P
Men jag hade iallafall en skittrevlig bal och alla tjejer var så jävla snygga.
Killarna också men vi tjejer var ju en klass för sig.

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud vad fin du var Sofie! Klänningen var sjukt snygg också!! :*

2011-05-30 @ 07:37:58
URL: http://erikssonmaria.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Du är verkligen supersnygg! (:

2011-05-30 @ 15:03:37
URL: http://kinne.blogg.se/
Postat av: Nina, mamma till Hugo & tvillingarna Max & Vincent

Supersnygg! Älskar klänningen :)

2011-05-31 @ 23:39:18
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Mette

första balen kan jue bero på intagandet av mängden alkohol under kvällen :D

2011-06-01 @ 17:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0