Hawaii


Lite sun grejjor kom hem till mig idag!
Perfect till semestern :)
Tror jag ska smörja mig med lite body butter innan sängen ;P
Solat mig alldeles brun todai!


GLASS <3
så svårt att inte trycka i sig :P


Min finafinafinafina bästabästa hetastehetaste.
Passar på att köpa dig lite kläder mitt i natten som vanligt (;
Det kan du få som hjälper mig med allt som finns!


Mindre snygg chey idag, bara glassat på uteplatsen med
mina bästa bebisar Diza & Masu


Låt det fina vädret hålla i sig & glassen chilla lite innan den tar över mitt liv.

Det var allt jag hade att säga, godnatt nu!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Re; Kattdjävul liksom ;/Ska jag behöva pensla golven med ättika? Värt ett försök i alla fall ^

2011-05-10 @ 09:28:08
URL: http://kinne,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0