JOMEN

JO, men juste jag har hört att det är folk som tycker jag är stolt?
Näe men, man ska få kalla mig plattbystad & skelett, FÖR SMAL
och allt möjligt till en person som hela livet mått dåligt över just det.
Men samtidigt har jag skämtat om det och därför tror folk att det är OK?
Men när man väl slutar vara en kärring och gör någonting åt saken,
då är det OCKSÅ fel!
Men det är ju inte så att ni har något fel eller?
TUR FÖR ER, var glada för det då och håll snattran.
Eller så inser ni alla fel ni har och gör något åt saken och
slutar vara sånna jävla kärringar,
och skyll inte er dåliga självkänsla på mig längre,
för jag är tamefan hur jävla stolt jag vill.
Det är MIN blogg och passar det inte så LÄS inte då.

Har iallafall träffat en massa trevliga bitches ikväll,
ni gjorde min kväll!
Och mindre trevliga bitches som jag tillslut flög på,
(krossade även brors knä -.- )
men vakterna tar som vanligt bort MIG
och inte den kille jag försöker dänga?
Soffy Aka Det stora hoteT^?
En av dom sa åt mig att skaffa kuk,
(vilket jag tydligen inte behöver eftersom jag lyckades klå dig?)
However så såg jag inte mycket av tjejen som var 1,20 lång
som skulle "ta mig" efter wasa stängde.
Kan iofs vara för att hon var just 1,20 lång?

Så till er bitches som är sugna,
ett hett tips är bara
Don´t
(eller do förfan, mig kvittar det?)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Soffy Soffy... Det här landet styrs av två fenomen som är starkare än någon regering någonsin har varit. Det ena heter Jantelagen, det andra heter avundsjuka. Blanda dessa två och gissa vad följden blir!?

Försök vänd ryggen till - blir du förbannad har de nått sitt syfte - och visa vem som är bäst :)



Kram "morsan"

2011-05-01 @ 16:31:07
Postat av: Jessica

Låt dom vara avis Soffy, för det är allt dom är. Om jag bestämmer mig för att åtgärda mina sen så får du vara min mentor (; Haha, puss på dig!

2011-05-01 @ 22:25:49
URL: http://kinne,blogg.se
Postat av: Deniz

vina snart och snacka massa skit du och jag tycker jag och kanske dänga nån brud på 1,20 också :D hahah

2011-05-02 @ 00:14:15
URL: http://bengibong.blogg.se/
Postat av: sus

bra skrivet soffy <3

2011-05-03 @ 12:24:11
Postat av: Maley

Du är bäst<3

2011-05-03 @ 18:15:41
URL: http://maleyeriksson.blogg.se/
Postat av: dinDuva

Vi gillar dig lika mycket med eller utan bröst, med eller utan kuk också för den delen :) bara och göra det som känns bäst för en själv och skita i resten. Hälsningar från boden :)

2011-05-03 @ 22:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0