Phew.

Fan vad det är mycket nu.
Pank är man också, blir att jobba dubbelt i helgen,
vilket jag iofs redan gör så trippelt då :P
Så får man iallafall pengar någon gång framöver.
Rotar runt i garderoben efter saker att sälja på tradera :P
A girls gotta do what a girls gotta do?

Och sorry tjejer, jag talar inte om vart jag köper mina saker ;P
Dom flesta vet ju ändå för man känner igen grejjor.
Men jag tycker att en soffy är enough (;

ska uppdatera såfort jag har tid igen!



Förresten så har jag även gått upp från 47 till 53,5.
Hahaha jadu, jag hoppas jag kan omvandla det mesta till muskler,
en tjej på 47 är inte mycket för världen ändå.
Det som är drygt är att alla jeansen är för små, what to fucking do?
Jag har knappast råd med nya heller ;P
Wää
sugminkukjagärenhaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0