Bara Onsdag.

'
Först & främst började dagen rätt dåligt.
Jag kunde knappt prata & hade sjukt ont i halsen,
sen blödde jag lite näsblod men det händer rätt ofta,
har man så starka medel som vi har på jobbet &
men den mängd vi får i oss varje dag så torkar
slemhinnorna i näsan ut totalt &
då spricker dom små blodkärlen lätt.
Sen en grej som mamma alltid säger är att drick
INTE Treo, men jag hade ingen annan värktablett
på jobbet & huvudvärk så jag tog det ändå.
Och eftersom det verkar blodförtunnande
började jag superblöda sen :P
Sorry för er som är blodkänsliga :D Hahaha...
Men tyckte det var rätt snyggt gjort?
Anyhow!
Sen hade jag match i innebandy!
Sjuuuukligt roligt verkligen.
Även om det kanske inte var super med halsen?
Men jag har alltid ont i halsen, detta är månad 3.
MÅSTE få träna, annars dör jag.
Jag fick iallafall min första utvisning!
En kille puttade mig över sarjen och jag gav igen med en smäll.
Tyckte det var lite dåligt för min smäll var ju inte hälften så hård
som puttningen över sarjen!
Men dom där simons-domarna alltså ;)
Jag kände mig iallafall inte ensam för Anna
var givetvis den andra tjejen med utvisning :P
Pga, samma kille dessutom!
Skitcool som slåss med klubban på tjejer,
UuuUuu!
aja haha det var sjukt kul iaf,
sjukt svettig blev jag också.
Så då krävdes det ännu ett bad!
Jag har dille på lukta-gott grejjor.
Allt ska lukta gott tycker jag.
schampoo, balsam, lotion, duschgel, mm mm mm.
Det enda jag skonar från parfym är ju ansiktet,
det finns ingen användning för parfym där alls,
så där är jag nogrannare med vad jag har ;)
Det här är också en favorit!
Älskar när det är olja.
Har en olja period! Man blir sååå mjuk,
trots att man kanske (som idag) måste bada/duscha
dubbla gånger!
Det var nog allt för inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0