Snyggtisdag.

Efter lite hårtoning igår och smink så ser jag äntligen ut som folk.
Men däremot behöver jag nog läsa lite om kameran snart :p
Den gör nämligen inte alltid som jag vill!
Frukosten intogs på jobbet, det blev lite sånt som man hann slänga med sig.
Efter jag jobbat dag så åkte jag hem och tvättade,
har nyss slutat tvätta och om typ 30 min åker jag och jobbar natt.
Är sååååå jävla less så jag kan inte ens beskriva det.
Hade mina "perfect" jeans från Gina och dom sitter fan perfect.
Såå jävla sköna & snygga, ni ska få en bättre bild en annan dag.
Sen hade jag ett svart linne i xs också från gina men
som jag nästan aldrig har för jag får det knappt över axlarna!
Så jääävla litet, sitter super när man fått ner det rätt eftersom
det är ett långt linne, men satan i gatan över axlarna alltså.
Jävla korv!

Nu ska jag dricka kaffe och be för att jag inte dampar sönder på
jobbet inatt, blööölölöl.

Kommentarer
Postat av: Nina

Snygging!

2011-11-08 @ 21:51:51
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0