Västerås

Det började med ett litet lätt tandborstkrig, när jag tandborstade lite
med min tandborste med tandkräm på stefans kind.
Det slutade med att han mojsade ner mig totalt med raklödder :(
Smög sedan fram till Stefan igen & låtsades att jag var snäll igen :>
HEHE.
Han fick igen ;D Mwahaha..
Vi gjorde onyttig mat och myste!
I västerås har dom så man kan köpa fryst kebab sådär,
i riktig lång kebab istället för korta tjocka :P Om ni förstår?
Myyycket godare!
Tog inte med mig så mkt snyggt till västerås men det fick duga,
försökte posa medans Stefan tog kort, kände mig om en idiot.
Syns gör det också :D Hawhaw.
Vi gick på nåt student-grejs och drack lite vin/öl/cider och
hade supertrevligt verkligen! Kände mig som vanligt
stolt över när alla babblade om hur smart Steffi är,
veeet jag vääääl tyckte jag :D
Längtar tillbaka!!!

Kommentarer
Postat av: Deniz

snygging!

2011-11-20 @ 23:21:07
URL: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0