Diza

Hon har varit så otroligt kelig & tokig i veckan, hahaha.
Mja, min lilla bebis :P
Jag försöker prata med Stefan på skype,
det går sådär måste jag säga...
Hon vill ha attention och blir superarg när någon annan får den :P
Idag tog hon tag med tänderna i min kind, hahaha !
Skulle jag inte skrattat så mycket just då skulle jag nog
blivigt surare, men det var ju inget hårt bett utan bara för
att jag skulle kolla på henne istället för att prata med Stefan,
men ändå! Hahaa trotsåldern!
Köpte nya superluddiga sockor!
Diza provkör.
Sååå mysigt att kloa när det är mjukt!
Hon gillar inte när kameran ska fram heller,
men hon är ju så jävla rolig ibland :D Hahah.
Lillfia!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0