Erövringar!

Mina senaste erövringar från tidigare i månaden!
Plus en pennkjol i leopard iofs som jag inte orkade ha med på bild (;
Skinnkjol, jaaag är tokig i skinn så ohyeah, mer sånt!
Jag har ju 3 par Jeffrey Campbell skor nu, men mina Lita Glitter vinner!
Halsringen är bara så jävla snygg & stilren, awesome.
Och jag är ett big fan av söt inredning! Har ju en matta i form
av en jordgubbe i badrummet tex, så cupcake handduken passar bra där :>
Hela beställningen har inte kommit än heller, så vi får se hur resten blir! Meow (;

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Så jäkla kul att få hem en massa nytt :D Älskar H&M's inrednings prylar!



PÖSS!

2011-09-13 @ 11:53:26
URL: http://meeelalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0