Lördag

Anledningen till att kvaliteten på bilderna är så dålig
är att min kamera är trasig sen min morsa lånade den :P
Så jag måste skicka in den på lagning & tar därför bara kort
med iphonen, som verkligen inte har bästa kvallen i dåligt ljus (;
Chill outfit
Min lilla boll på huvudet syns inte!
Jag hade iallafall 20 minuter på mig att fixa mig innan
taxin kom, det fick bli lösögonfransar & bulle på skallen helt enkelt!
Resultatet av mina 20 minutrar?
Leopard body,
Skinnkjol,
Nitleggings,
Kilklackar.
Fick många kommentarer på mina fina leggings :>
Sjukt nöjd!
Här ser man lite bättre i spegeln hur höga skorna är,
hahah var lång men det gillar jag, se ner på alla andra ;)
HEHE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0