Fresh

Ganska seg dag idag.
Min lilla hemlis är fast i tullen ._.
Så lär bli några hundralappar där också, suck.
Nytonat & inpackat hår idag iallafall!
Smörjde mig med lotion & tog min favoritparfym också.
Vardagslyx!
Utöver det har det varit en riktig grisdag, bara ringt
viktiga samtal & försökt få tag på personer som inte svarar.
Så skönt att ha bror hemma från sjukhuset bara.
Var in och kollade på honom när han sov säkert 4 ggr.
Hahah, det är syskonkärlek det!
.
Sen ringde nån och försökte scamma mig, haha.
En indisk snubbe som sa att han var från microsoft?
JOJO! speciellt när man knappt kan engelska :P
Nyfärgat & superrött! Love it!
Shaping-lotion från Mary Kay!
Om man känner sig mer tonad? Ja konstigt nog så gör jag det.
Givetvis har det mkt med att jag äter nyttigare & tränar att göra,
men även dagar då jag inte gör det känner jag mig ändå lite tightare
när jag smörjt mig med denna, börjat göra det jätteofta nu!
Dom har ju släppt en ny shaping lotion som ska vara mycket bättre,
men den har jag inte hunnit lägga vantarna på än!
Men ska väl använda slut på den här först (;
Tror jag ska testa träna imorgon igen.
Lugnt denna gången.
!

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja det var skitkul! Vi ska uppträda på måndag och torsdag och visa girlpower!

2012-04-27 @ 15:53:38
URL: http://stateofelina.devote.se
Postat av: Elina

Ja precis! Vi ses väl i sommar i alla fall, tack! :D

2012-04-27 @ 16:43:07
URL: http://stateofelina.devote.se
Postat av: Elina

HAHA ja! Jag ska ju jobba där i två veckor i sommar och antagligen stanna en tredje då rästen av familjen kommer upp också! :)

2012-04-27 @ 18:49:01
URL: http://stateofelina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0