Gosimosiposisötipöti.

Min lilla tjej har börjat somna på mig om nätterna.
Hahah, det är riktigt mysigt!
Inatt låg hon så nära mitt fejs att när hon somnade så
åkte huvudet framlänges och hennes små morrhår in i snoken på mig,
men jag låg HELT stilla för att hon skulle få sova, hon vaknade dock
helt förskräckt när hennes nos nuddade min näsa, då gick hon och sov i fotändan.
Där ligger hennes bebisfilt som man ICKE, får flytta förstår ni.
Eller ja, jag flyttade den en gång och använde den när jag frös,
sen gick jag iväg en sväng, när jag kom tillbaka låg hon på MIN plats,
med huvudet på min kudde dessutom.
Då var det bara att vika ihop filten på rätt ställe
illa kvickt för att få tillbaka sin viloplats igen.
.
Nu på morgonen har hon legat lite på mig, jag somnade dock om igen.
Sen bredvid mig på kudden, och nu när jag vaknade på riktigt, på mig igen.
MAMMAS LILLE GOSEGRIS :>>>
Gosimosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0