Månadens box!

Om det är någon av er som är sugen på en box
varje månad för ENDAST 139:- så kan ni skriva
eran mail i det här inlägget så får ni ett mail & kan kolla in det själva! :)
(jag postar inte, så ingen kommer se er mailadress såklart!)


The body shop earth lovers shower gel
Garnier BB cream foundation, fuktkräm & SPF i ett
Maria Nila volume powder
Illamasqua läppglans
Replay parfym & shower gel.
Så nöjd!!
Började givetvis testa direkt ;)
Testade produkter:
Garnier BB cream i färgen light, illamasqua läppglans i färgen Succubus,
Maria Nila volume powder.
.
Garnier BB cream
Jag föredrar produkter åt det mattande hållet eftersom jag lätt blir fet,
den ljusaste foundationen är även lite väl mörk för mig, men jag
kommer nog fortsätta använda den ändå till vardags.
Med lite mattande mineralfoundation så jämnade färgen ut sig
och jag blev inte lika glansig, så då såg den fräsch ut :)
.
Illamasqua läppglans
Det första jag tänkte när jag såg färgen var Neeejnejnej!
Inte RÖTT! Jag ser alltid ut som en kärring i rött.
Men jag tog mod till mig och målade på den iallafall.
Och jag kände mig SNYGG! Grymt snygg faktiskt.
Haha, ingenting till vardags givetvis men ÄNTLIGEN
en röd färg som inte gör så att jag ser ut som en tant.
Fick lov att ta massvis med plutande ego-bilder ;)
.
Maria Nila Volumepowder
Tyckte den var som dom flesta liknande produkter,
man får volym, speciellt om man rufsar lite i håret!
Men man ska nog fixa lite mer med håret först.
Jag tvättade det imorse och lockade någon lock
mest för att testa! Men kul med något nytt som jag
annars inte skulle köpa!
.
Egopix


Med någon flashig frisyr kanske? Mhm, Aha!

Grr.

Kommentarer
Postat av: maria oscarsson

Fyfan vad snygg hårfärg du har! Läppglanset blev ju riktigt ballt på dig :) Jag fick ett nudefärgat som var riktigt fint, illamasqua är så bra!

2012-04-30 @ 18:55:46
Postat av: Soffy

Taack Maria! Fan vad roligt! Hade lätt kunnat tänka mig att köpa ett i en annan färg för det här glanset var grymt! :) Jag har aldrig provat något från illamasqua innan, men det verkar ju grymt ;)

2012-04-30 @ 19:08:35
URL: http://soffy.blogg.se/
Postat av: Nilma

Samma produkter som jag fick, är supernöjd :D

2012-05-01 @ 13:06:25
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0