Snömonstret

Så! En typisk frukost alá Sofie!
Jag äter alltid kvarg till frukost, delvis för att jag hittat
ett sätt att göra det så det är SVINGOTT!!!
Delvis för att jag behöver protein, protein, protein!
.
Ska man äta en kolhydratfattig kost ska man ligga på ca 3-4 g
protein per kg kroppsvikt för att undvika muskelnedbrytning,
nu lever ju inte jag särskilt kolhydratfattigt, jag behöver en del
tycker jag, om jag ska ha någon energi att ge på gymmet.
Men jag brukar försöka undvika stora mängder närmare kvällen.
Men 3-4 g tror jag få tjejer lyckas med. Det är en galen mängd, haha.
Själv ligger jag på runt 2 g, försöker iaf, så gott det går.
Är ju bara sjuk nu så känner mig så jävla less på att försöka
hålla koll på vad jag äter osv, men på ett sisådär har jag nog lyckats.
.
Jag äter heller inte mindre än minst 1200-1300 kalorier om dagen,
någon dag om jag tränat somfan kanske det går minus så att det blir tusen,
men jag blir så galet hungrig, kan inte klara mig på mindre.
När jag blir hungrig blir jag illamående, spysjuk, svimfärdig & grinig.
Så jag äter minst var 3e timme, minst!
.
Det är så jag gör! Sen får alla göra som dom vill.
Men jag vet att många tror att det bara är att gå till gymmet
och lyfta lite, så blir man stark som en gnu direkt.
Jag är inte så värst stark än, men jag har massa ändå.
Alla kan gå in till gymmet och slänga runt en hantel,
men att få kunskapen till att bygga massa genom mat & träning
är däremot en svårare vetenskap.
.
Nu ska jag ut & gå! CU bitches (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0