Im a soldier.

Soffysolface!
Skulle ut & möta Maria med man & bebis!
Så otroligt kär blev jag :>
Diza var min lilla ekorrhona och sov sött :>
Här, ca 47 kg :P 2008 kanske?
Men jag är så sjukt mkt nöjdare med min kropp nu.
Folk måste lära sig att det är skillnad på fit & spinkig.
Här är jag spinkig. Inte fit någonstans.
Orkade knappt lyfta en 2kgs hantel och kunde
säkerligen inte springa ett varv runt huset utan att nästan svimma.
.
Som folk som tycker att Kissie har en snygg kropp & är fit,
det är nästan sjukt, är hon ideal så vet jag inte vart världen är påväg.
Hon kan inte vara fit, hennes kropp är inställd på svält och alla
muskler hon tror att hon bygger äter ju kroppen upp.
Hon har ju inga muskler, det är ju bara ben alltihop.
Om någon hittar en muskel på henne borde dom allvarligt
kolla upp en människas anatomi.
Det är inte det att jag hatar henne utan jag blir fan rädd för henne.
Det där är INTE sunt.
Jag skulle kunna sätta mig på henne och bryta
varje ben i hela hennes kropp, är det så det ska vara?
Svältdieter är inte att vara sund & fit.
Varför är folk inte snälla mot sina kroppar istället?
.
Det var allt om dagens kroppsnack.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Helt riktigt! Atletisk kropp ska man ha! :D

2012-04-02 @ 23:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0