OPS!

Ähhhh skitsamma xD
Vi tar det VIKTIGA istället!
Iallafall så går allt vad träning heter mm superbra! 
Just just nuuu är jag jättesjuk och förkyld men det
får ge sig snart så jag orkar leva mitt liiiv.
Jag blir alltid deppig & ledsen när jag inte får träna.
PLUS att jag inte får träffa min älskade pojkvän på TVÅ
veckor, det suger också ganska rejält, men ibland är det så.
Det är saker man får ta helt enkelt!
.
 
Skillnaden på ett år! 
Heja heja!!
 
Ikväll ska jag ha en "afterwork" med Linn, MÅSTE träffa henne
innan hon åker tillbaka till Uppis igen, när man är sån här fattiglapp
har man inte råd att åka dit ;( Så jag får passa på, förkyld eller ej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0