Sommaren i bilder.

Det här har faktiskt varit det bästa året i mitt liv på många vis.
Jag & Stefan har det bättre än någonsin, och jag mår bättre i mig själv.
Mycket bättre än någonsin förr, och jag har lärt mig att inte ta skit.
Så bort med all skit ur mitt i liv och in med det nya och härliga!
Det är klart det är tufft, allting är tufft till och från, men det gäller
också att inse att det är bara att göra det utan att skylla på omvärlden
och inse att allt hänger på en själv, vad man själv gör, eller inte gör.
 
Lyxhotell i Stockholm, underbart!
 
Klär upp mig inför middag i Sthlm.
 
Myspys i Sthlm!
 
Mamma fyllde år, det var kul!
 
Mycket, och mer träning!!!
 
Många promenader mm med älsklingen.
 
Bästa semestern med bästa pojkvännen :)
 
Lite bättre ;) 
Det var väl allt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0