Dagendagens?

Dagens smink: Mascara, lite mineralpuder & rouge, lipsyl även!
Dagens tröja: Papa Americano
Dagens mående: Huvudvärk & träningsvärk
Dagens duktiga: Bäddat syrrans säng? Gått med Shibbilobilo
Jag kan erkänna att jag inte bäddade fint dock... ehehe... he.
Dagens längtan: Stefan, Gymmet, Stefan, Steffi & boken
Dagens fniss: Dizas tjocka rumpa i mina underkläder.
Dagens OBS!: Snart kommer nog mina bikinis!
Alla som vill se mig i bikini jublar, alla som
inte vill det grinar för dom vet att jag tänker tvinga
dom att titta iallafall.
mUhaha, ahaha, A haha.
.
Nä men allvarligt jag vettefan
om jag kommer ha bilder på mig sjov i skiten.
Nu när man tränar är det sån sinnessjuk smalstress,
och jag känner mig faktiskt stressad.
Alla tror att om man tränar styrka blir man smal.
Pinnsmal, POFF så får man 5% kroppsfett.
Deffa, deffa, deffa!!!!
Men jag ska inte deffa jag vill bygga.
Och alla som har någonting innanför pannbenet
vet att det är lite antingen eller där.
Så det enda 6-packet jag kommer att ha på sista
tiden är bärsen jag kommer ta med mig ut i bastun.
Sug på den, smalhets.
.
.
Varför kan jag inte ta alla bilder när det är bra ljus?
Men nej, alltid sent på kvällen.
Jaja, diza i bra ljus, snabbare än vinden.
Hon vill inte att det ska finnas bildbevis när hon
myser i diverse lådor här i krokarna.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Du ser ut som en popcornskål x) Och du måste lägga upp bikini-bilder för du ska INTE va pinnsmal! Du får int! :P Vältränad å lite deffad möjligtvis men inte pinnsmal ^^ Fast jag förstår vad du menar, jag vet att du inte vill va pinnsmal. Vet att du gillar din upprumpa ;)

2012-02-02 @ 18:09:36
Postat av: Joel

Första bilden där gillade jag skarpt.. Vad fin du e, kvinna! :) Riktigt fin! pöss

2012-02-28 @ 00:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0