Offline.

Sorry att jag har varit såå jävla off som jag alltid är.
Jag var ju hos Stefan på <3 dag & har bara inte känt
att jag haft särskilt mycket att säga!
Mitt liv kretsar mest kring familjen & gymmet just nu :)
Sen körkortet också men våran bil är trasig ._.
Så jag kan inte ens övningsköra atm >.<
Men men.
En positiv händelse är iaf att jag har fått min julklapp!
Tro om man är just nå happy rå? ;)
Ligger och myser i den just nu och är galet trött.
Tror dock jag ska få i mig en proteinshake innan
jag lägger mig med min bok. Somnar jag såhär tidigt
lär jag vakna vid 3 inatt, skitpigg :P
Fick sånt fint paket av min man ;)
Sen fick jag ännu mer saker!
Jag kan avslöja att jag fick underkläder
som andra present! Inte i det här paketet dock :)
Tycker det är superromantiskt när killar köper sånt!
Älskar dom verkligen, ska visa när jag
kommer ihåg det! Riktigt classy.
Goding ;)
Imorgon kommer han äntligen hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0