Aboo

Sitter här i Västerås, smuttar på en öl.
Hare bra.
Ska snart krypa ner med min snygging.
Önskar även att jag fick slösa alla mina
pengar hur jag ville och inte tänka på
att jag kan behöva dom i nödfall.
Lite mkt nödfall på sistone, blö.
Orkar inte tänka på allt,
vill gömma mig hos steffi istället,
men det går ju inte.
yeye, jag hjälper till iaf!
Jag ska iallafall ha ett par högklackade-glänsande-nudefärgade skor!
Tror jag.
Underkläder har jag för mycket av.
Nästan.
Parfymen i mitten vann jag!
Oscar de la Renta, underbar och EDP
inte EDT så det är högre halt parfymolja,
luktar så mycket längre & lyxigare!
Som jag ska ha det ;)
Vill ha en klocka med smalt band.
Stiligt.
Väskan, behöver jag säga något?
Nä.
Och jag SKA uppdatera mer!
Jag måste bara hitta min förbannade kabel till kameran.
Lovar att en katt har sprungit bort med den!
Arrrrrgh.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0