Finally!

Äntligen!!!!
Har jag hittat min kamerasladd.
Den låg under sängen under en stor fet byrålåda
jag har där, som jag knappt kan rubba.
Anyhow!
Här är parfymen jag vann hos Chic.se,
absolut min favorit nu! Den luktar
riktigt gott & länge, den blir lite starkare
varje gång jag blir varm & det är ju så det ska vara!
Kommer absolut fortsätta med denna.
Har börjat med denna darling i håret och det blir ju otroligt mjukt!
Och luktar apgott, verkligen superprodukt!
Kommer nog märka större skillnad efter längre användning!
Är inne i en vaniljperiod just nu.
Vanilj <3
Köpte även denna underbara kopp på Indiska för mitt presentkort.
Jag har ju så mycket buddha grejor och även en på armen,
för alla er som inte hajjat det än så kallades min
älskade pappa "Budda" som ung, så han fick ofta
buddha saker i present.
Min pappa dog i cancer 2008, och jag har
sedan dess "tagit över" det där samlandet
av buddha saker, så det är en fin symbol för mig.
Det var dom "grejjor" jag hunnit ta kort på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0