NYTT!?!

Hej!
Fan vad jag varit off.
Jag har gått och kärat ner mig i instagram.
Det känns också "säkrare" att lägga ut bilder mm där än här!
Inga haters där inte! So far!
Jaaag lever totalt på endorfinerna just nu, haha.
Fortsätter träna och får grymma resultat :)
Blir så glad så jag nästan grinar!
Idag tog jag mig igenom en grym jävla "platå"
jag stått på ett bra jävla tag och kämpat men helt enkelt inte orkat
mig vidare, tillslut tänker man bara "Är jag så svag?"
"Vad gör jag för fel när resltaten uteblir!?" Osv osv.
Men jag har krossat den totalt idag.
Efter säkerligen ett halvår, om inte mer.
Tji fick jag för att jag struntade så mycket i ben i början.
 
Snyggt när det låg något precis bakom min rumpa, haha.
Men jag tänkte lägga ut någon bild ni INTE sett på fejjan lixom ;)
Tycker äntligen det börjar synas att man tränar trots kläder!
Iaf i klänning...
 
Kisar som en Lit´N gris i solen på Kos :)
 
Jag vet inte.. Tycker varken jag eller klänningen kommer till sin rätt här hahah, menee
det är FASIKEN svårt att posa när någon annan tar kort.
Då ser man alltid ut som skit, så enjoy!
 
Kisar pillimariskt i solen! TIHI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0