Krabbor

Som många av er såg på fejjan så blev det lite nya grejer i Västerås!
Jag kände att vafaaan, jag ska vara SNYGG på semestern!
För om ca tre veckor åker vi (Jag & min man, Stefan)
nämligen till Kos där vi ska semestra och mysa ihop!
Såhär ser linnet och shortsen ut framifrån!
Snygga va? Kommer bli jävligt nice i sommar!
Och dessa är mina nya pumps! Ganska plain, men snygga och bra att gå i.
Kändes det som iallafall ;) Så jag ska försöka bli bjuden på någon snygg fest.
Där jag kan vara snygg.
Fick även godaste (jag skojar inte!!) kakan av älskling innan jag åkte
hem från Västerås, han vet precis vad en PMS-grinig kvinna behöver han.
;)

Kommentarer
Postat av: Deniz

jag vill också bli bjuden på fest så jag kan va snygg xD haha

2012-06-06 @ 01:14:12
URL: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0