RESFEBER!

Heeeeej.
Börjar bli jävligt pirrig över att vi ska åka snart.
Kan inte tänka på något annat :D Haha.
Sover asdåligt och det ba KILLAS i magen!
Köpte iaf lite saker idag...
Mitt Nelly paket verkar ju ändå inte komma så,
jag kände att jag "fick lov" för att trösta mig själv.
Ja, jag är nog lite shopaholic.. lite.



HUR snygg???
Och den satt som en jävla smäck också.
Kunde inte lämna affären utan den.
Sen kände jag igen den också, som jag sa till mamma
& beckie, faan vad jag känner igen den!!!
VART HAR JAG SETT DEN FÖRR???



AHA!
Efter mkt snok och efter att ha nerkallat all min märkeskännedom så
kom jag fram till att det var Givenchy, och det som jag trodde var en vit klänning,
var alltså en ljusblå klänning! Därför bedömer jag min som finare.
EHE.
Köpte även vita flipflops på barnavdelningen,
tänker inte bränna tårna i sanden iår, neheejdu. Glöm dä!
OCH, en fin blommig necessär, som är skitstor.
Så jag slipper ta tre små.
Nödvändigt, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0