Boom box

In my box of many colours,
that I gave to myself.


So much nice things!
Where to start!?


Nailpolish from L´oréal in a lovely nude colour.
Basecoat/topcoat is mixed inside the polish so that
you will only need one layer of it, and it will still shine
as if you would have used base/topcoat.

If you used one layer it made a pretty, almost see through style,
depending on how much polish used in the brush stroke.
A really bad pic, after this I actually took it off with some remover,
and did it again cause i messed it up a bit, but now it looks better!
Maybe i´ll put another pic on how it looks on my nails later.
And yeah, jag ska skärpa mig och skriva på svenska nu.
HEHE.
Iallafall så var jag superglad att få en fullsize av denna!
En kräm som motverkar frizz och har värmeskydd i sig.
Använde den i håret och det blev inte kladdigt och fett!
Vilket är ganska otroligt för allt gör mitt hår fett, typ.
Det jag har gjort här är att kleta i kräm och blåsa håret ca 2 min.
Ser nästan ut som att jag plattat det!
Haha jaa jag vet, fel fokus.
Men jag lekte runt lite med kameran sådär på kvällen
så ser man inte riktigt på displayen om det blir rätt så man ba äh,
det blir nog bra det där! Så blev det inte det PPppepee.
Enough om det nu xD
En toning shower gel och en lotion.
Helt ekologiska och allt sånt där viktigt!
Jag gillar ju mest saker som luktar gott,
men jag tänkte vafan toning? Det lät ju lurt.
.
Jag vettefan om jag känner mig tonad
efter att väl ha provat men satan vad len jag blev!
Därför kletade jag på lotion över hela mig också,
den var smidig och gick in lätt, men luktade mest
örter & nyttigheter, så ingen amazing doft.
Ska prova detta lite mer så kanske jag känner mig
tonad efter ett tag? Vem vet? ;)
Utöver det var det ekorrgodis och ögonkräm!
Det ska jag berätta mer om SEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0