Kattblogg.

Nu har jag ännu en gång varit med
kameran och besökt kattbebisarna!
(Jag har alltid tyckt det var lite gay med
folk som sätter sitt namn längst ner på bilderna,
men nu förstår jag varför, det är inte superkul
när någon använder ens bilder utan att nämna
vem som tog dom eller vart dom är ifrån.
S. Lampinen passade inte sådär SUPERbra
att sätta nere i hörnen så ni får nöja er med
ett lite smågay "Sofie" ;)

Fina Stella posar bäst, sitter i en pose helt stilla i ca 2 min.
Ute på äventyr!
En riktig liten tiger, helt vild!
Stella är inte helt säker på vad hon ska tycka om att
bli luktad i roven, hon ser ganska paff ut :>
Aris är i shock.
Han kom nära en kattunge och eftersom han är extremt
rädd för dom så vet han inte riktigt vad han ska ta sig till :P
Min snygga man & en liten bebis.
Aris kollar på säkert avstånd.
Vi fikade även jättegoda cupcakes, eftersom jag hade varit
på cellprovtagning innan så tyckte jag att jag förtjänade fika.
Tur har jag som har en man som kommer hela vägen hit
från Västerås för att följa med mig :)
OCH köper cupcakes dessutom :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0