Must have

Jag vet att min stil oftast, notera oftast!
Inte är i allas smak och jag hatar allt som är plain.
Skulle aldrig få för mig att köpa en vanlig klänning i nån
random vanlig färg utan något speciellt alls.
Hatar sånt!
Hatar basics.
Lite måste man ju ha, annars är det omöjligt att matcha :P
Men som sagt, jag tar på mig mycket många
inte skulle våga/vilja, men det är sån jag alltid varit!
Screw basics, jag gör det på mitt vis!
.
Just därför är transparent maxikjol FORTFARANDE snyggt,
för mig ;) Sofia :D haha.
.
Min nya grej som jag VILL HA (!!) är dock dessa.
Trainers med hög sula.
Hur. Jävla. Coolt?
Jag bara måste ha!
Och läs inte fel nu, det ska vara exakt sådär,
inga brogues med hög sula, det är skit, enligt mig,
och trainers med smal hög klack är förjävligt.
Kommer alltid vara förjävligt.
Köp det INTE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0