Saker ni inte sett!

Som är halvnya.
Ni får ursäkta bristen på huvud,
bilderna blir bättre när jag ser vad jag gör,
oftast.
Kavaj! I helt svart.
Den är ny!
Till det bär jag min blåa Asos kjol
& spetsbh från BikBok som jag fått av min man.
Jag älskar den! Har en sån och en vit, helt i spets
med smala axelband.
Kan nästan inte ha någon annan bh nu,
den är awesomeness.
En skinnklänning från H&M, så fin!
Till det har jag mina Aldo skor i satin.
Så stiligt!
Dagens outfit:

Jag vet, jag är huvudklippt.
Tunika - Lager 157s eget märke Vintage
Fårskinnsväst - 157 Vintage
Scarf - Indiska
Jeans - Levis
Halsband (som vanligt ;P) - Marc Jacobs


Vi har fler husdjur.
Vissa av dom bär mustach.
Stiligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0