Stoof

Alla bilder jag tog kände jag mig ful på.
haha.
Så den här får duga ;P
Men iaf bodyn syns lite på bilderna som är i inlägget innan!
Det är mer en "going out" grej tror jag så
jag kommer nog ha den till kjol eller något annat coolt när jag går ut!
Ingen bh behövdes heller för tyget var rätt tjockt över boobsen!
Älskar denna guld bangle bracelet! älskar den ._.
Den är så troligt stilren & snygg på det syns inte ens på bild!
Jag vill ha HUNDRA till! Minst... heee.
Lite ringar till andra fingrar!
Ett halsband med en spik i guld, en svart pärla & leopard fjäder.
Stilig!
Bytte dock outfit efteråt då det vart städdags.
Roxy tshirt jag fått av min kära bror,
och Levis jeans.
Simple as that

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0