Rrreptile

Har för en gångs skull försökt förbereda mig inför
lördagens middag genom att kolla igenom mina kläder,
efter vad jag verkligen vill ha med mig till V-ås.
Jag är annars en sån som byter kläder 298635773 ggr.
Bilderna blir kanske konstiga när man försöker lägga upp
dom för att visa men det får duga helt enkelt!
Jaaaaa, jag kanske köpte en väska.
Rrr.
Rrreptile.
Så fin!
Accessoarer får bli guldbangles + min korsbangle,
lååångt halsband med leofjäder & spike
som jag köpte tidigare i månaden!
För hela 24 kr dessutom ;)
Jag funderade på min paljett-tshirt.
Den är ju så fin! Men jag är inte säker...
Förmodligen något sådant blir det!
Sen förmodligen klackar till! Kanske bruna litas?
Kavajen över och någon ring + armbanden!
Sen byter jag nog ut fjäderhalsbandet mot mitt Marc Jacobs
som är med på sista bilden där.
Har man något så fint måste man använda det!
Så nu vet ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0