waddayaknow

Väntar fortfarande på den där fula manliga kroppen jag hört
om och om igen att jag kommer få av styrketräning.
Hur brösten kommer försvinna och musklerna kommer svälla.
Hur okvinnligt och äckligt det är!
Dom flesta inser inte ens att det finns en skillnad mellan
muskler och steroider, och hur man ser ut från början/anlag.
.
Jag kommer aldrig bli ett muskelberg.
Jag har inte dom anlagen, eller viljan.
Jag har viljan att vara stark, att vara vältränad
att köra fast det gör ont.
Äta fast man inte nödvändigtvis är sugen.
Det är ett måste för att ens hålla min lilla muskelmassa
igång, det är en cirkel man måste hålla sluten,
gör man inte det, kan man inte behålla någon slags form.
Givetvis handlar det inte bara om kropp,
jag älskar gymmet också, det är en av dom största
anledningarna att jag tar mig ur sängen på morgonen,
att jag fortsätter köra när jag helst vill lägga mig ner,
ett måste.
Jag kan tillåmed lägga ner shopping för att ha råd med gymmet.
Anything, bara jag får träna.
.
Nog om det nu dock!
Snart ska jag posta mina nya saker, tjihoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0