Boring

Fortfarande HELT slut idag, haha.
Kanske känner jag mig uppvilad imorgon?
Ser hemsk ut idag också, bara gått runt i onepiece
eller träningskläder. Sen har jag fått utslag efter jag solade,
runt ena armhålan mot axeln typ, mamma sa iaf att det är för
att jag använt för stark parfym eller deo, så jag är inte döende.
Skönt att höra!
Så jag ska skippa parfym någon dag & se.
Är bara så less på vädret och så saknar jag Stefan,
har verkligen ingenting att prata om idag!
Dagens träning blev Bröst & Triceps, det gick bra :)
Är nog en av anledningarna till att jag känner att jag
skulle kunna somna just nu :D Hahaha..
Ska leta upp något mer att äta sen får vi se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0