Hejsvejs

Hello världen. Idag rockar jag min Roxy-tshirt jag fått av min bror!
Han köpte den på Bali. Den är snögg, ska ni se eller?
Skulle kanske tänkt på att dra ner tshirten lite och inte visa gylfen?
Men whatevah. Om ca två veckor kommer det en babe som jag ska
visa runt i gymmet! Så spännande det kommer bli!
Ser redan fram emot det! Roligt när någon ber en om råd :D
Blir kötttt denna sommaren!
.
Har kollat mycket gamla bilder och wow vilka resultat jag fått på sista tiden,
måste fortsätta på denna grymma streak så kommer det förhoppningsvis
bli ÄNNU bättre! Drygt när man är så lång och smal, haha enda gången
man önskar att man kanske vore kortare så skulle man se biffigare ut :D
Mina armar är ju typ två meter långa och pinnsmala. Hahah.
Men det har ju också blivigt bättre, så jag ska inte klaga ;)
Man blir inte biff över en natt!
Här är en bild från Januari!
Då var min favorit ryggträning.
Nu är det nog axlar skulle jag tro ;) Älskar mina axlar atm!
Det byts väl snart igen haha :D
Tycker den här bilden syns bäst i spegeln, det kan vara knepigt
att ta bilder på formen tycker jag.
Vill inte lägga ut för mycket heller, så att man kan jämföra sen :)
Nu ska jag äta upp mitt mellis som består av sötmandlar, proteinshake,
citronvatten med ingefära och en persika ;) Tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0