Mint

Träffat Deniz på kaffis idag! Så härligt att ses igen även
om vi inte hann med supermkt just idag!
Matchat min gröna spetsbh med en grön färg på klockan idag, samt mina kära
vagabond skor med platå som jag vann :)
Så!
Klocka - Gucci
Armband med kors - Asos
Panter halsband - Marc Jacobs
Spets bh - Gina tricot
Jeans - Gina tricot
Kashmir linne - Topshop
Skor - Vagabond
.
Efter banken & Mysfika med Deniz så handlade jag lite åt mami,
lite åt brorsan & några proteinbars åt mig själv.
Sen drog jag på gymmet med bror min.
Segt på gymmet idag, ätit alldeles för lite.
Bara gäspade och blev spysjuk mot slutet :P
Som tur var kunde jag moffa en av mina bars som jag just köpt.
Sen fick jag sitta på pakethållaren på cykeln så cyklade bror mig hem ;)
Det kallar jag lyx!
.
Så imorgon blir det tårta hos mormor, sen drar jag DIRR till Västerås.
Tar med mig min älskade digitalkamera som kom med bud idag,
äntligen har den blivigt lagad! Scohohore.
Men nu ska jag & brorsan ut i bastun!
Så puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0